söndag 31 januari 2010

Xeloda igen

Efter en behandlingsfri vecka börjar det om igen i morgon med Xeloda. Vet inte riktigt om jag längtar direkt, men får se till vilket resultat det ger att medicinera maximalt. Jag har ändå en väldigt låg dos 500 mg, som ger bra resultat. Jag ska till läkaren igen på onsdag, då får jag provsvar på cancermarkören, som visar cancerns aktivitet i kroppen. Det är en markör som inte så ofta tas, då den inte alltid visar rätt resultat, men för mig har den varit väldigt utslagsgivande. Det känns som en säkerhet mellan röntgenundersökningarna.

Idag har delar av familjen varit här och vi har ätit en god middag bestående av rådjursstek med svampröra och potatis- och broccolimos. En underbar blåbärs- och hallonpaj under krispigt täcke med hemgjord vaniljsås. Fortsättning följer.

1 kommentar:

Merete sa...

Så herlig Agneta! Samuel og jeg kommer til Stockholm 6. mars!! Skal bli godt å se din gulliga datter igjen:-) Klem fra Merete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...