lördag 2 januari 2010

Dagarna som gick

Nyårsafton flöt på som jag önskade, var uppe hela dagen och även in på småtimmarna. Klänningen blev dock kvar på galgen fleecerocken passade bättre, då jag var lite frusen. Räkor och ostron spisades och smakade gott tillsammans med Crémant. Klänningen kommer säkert till användning i trettonhelgen. Tyvärr blev jag sämre på nyårsdagen, så den tillbringade jag i sängen.

Blåsorna har lagt sig ganska bra, men läpparna är lite såriga. Känner att krafterna återvänder, ska äta kycklingwok till middag, så munnen fungerar bra nu. Det enda som är jobbigt är att febern inte riktigt släpper.

Gjorde en MR den 29:e så den 13:e ska jag träffa läkaren och se hur saker utvecklar sig. Prover bl a en cancermarkör tar jag dagen innan. Tack alla goa vänner för era hälsningar det värmer. Fortsättning följer. Kramar från Agneta

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...