onsdag 27 januari 2010

Bröllopsdag

Vi firade bröllopsdag igår med Cremant, ostron och kravmärkt torsk bräserad i lime, citron och cremant och till det en tomat och avocadosallad med lök. Det blev mycket gott.




Nu vill jag att det ska bli vår så att jag kan gå ut och gå lite, börjar bli lite rastlös. Antar att det är ett "friskhetstecken"! Kan heller inte få besök av barnbarnen då de just nu är sjuka i feber, hosta och snuva. Krya på er!




Vill inte att det ska snöa idag, men inser att jag inte kan göra något åt det. Var igår på utflykt och träffade min schrink José, roligt med lite annat. Vi diskuterade mest filmer bl a Livet är underbart och The fall. Den första filmen har jag sett och kan rekommendera den andra har jag beställt, men enligt José och en amerikansk kritiker är det en väldigt bra film.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...