måndag 28 september 2009

Födelsedag

Har de senaste dagarna känt mig ganska normal, har varit ute och shoppat lite kläder, byxor kavaj och skjorta. Vaknade idag med enorm muntorrhet, men ändå är huvudet uppåt, vilket är det viktigaste.

Jag har firat min födelsedag, lite i förskott, med nästan hela familjen, men alla barnbarnen var här. Jag fick fågelboken "Fågelsång", blommor och gott sällskap, hjälp att baka kladdkakor och lökhackning av yngsta dottern.



Yngsta barnbarnet Elvira, 4 mån, åt gröt för första gången.
Ester 6 mån, efter maten.
Har hört ryktesvägen att det står om min blogg i ICA-kuriren, ska kanske rekvirera ett nummer.
Väntar den här veckan besked från röntgen, vet inte när. Är fortfarande öm i käken, så det återstår att se om jag tvingas gå till tandläkaren. Fortsättning följer.



Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...