onsdag 16 september 2009

Läkarbesök

Lite semesterbilder från Frankrike.
Första middagen i Cadillac



Måne över Cap D´Agde

Har nu varit hos läkaren och resultatet från DT är att de små djävlarna kryyyyyyyyyyyyymper. Det är bara en tumör kvar som är 3 m m, allt annat är omätbart eller 0. Så det är som sockerdricka i kroppen.





Jag tycker att behandlingarna är skitjobbiga, men om de ger resultat vill jag fortsätta. Läkaren hade ett förslag på att jag skulle övergå till cytostatika i tablettform, men när jag fick veta resultatet på röntgen valde jag den vanliga behandlingen, även om den suger. Jag ska minska kortisondosen något, då jag tror att det ger en del jobbiga biverkningar.





Så på fredag är det dags för behandling 15. Fortsättning följer.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...