onsdag 3 oktober 2007

Tillbaka på banan!

Tittade på Babbens program i lördags, där Magnus Uggla lärde mig att man ska skriva i sin blogg 6 gånger per dag. Jag inser att jag är en ganska usel bloggare, men jag skriver här jag har lust och ork och det räcker för mig. Saker kommer emellan ibland, som gör att jag tappar sugen, men bara lite.

Förra tisdagen drabbades jag av en obeskrivlig magvärk och eftersom jag vet vad som finns i min kropp fick jag panik. Efter samråd med Radiumhemmet och ett besök på sjukhusets akutavdelning konstaterades att alla värden var bra släppte ångesten, men inte magvärken. Men nu är jag på banan igen efter diverse kurer med råsafter och grönsaksdieter.


Var också innan det på mitt barnbarn Elsas dagis för första gången. Helt underbart att se hennes glädje när jag kom, sedan gick vi till parken och gungade. Tur att jag har mina barnbarn då glömmer jag mig själv ibland, men inte för mycket.


Det här är Elsa tidigt i somras.

1 kommentar:

Anonym sa...

Skönt att höra att du mår bättre! Hoppas att vi kan ses lite i helgen. Praktiken går bra men långa dagar! Puss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...