tisdag 23 oktober 2007

Bloggångest

Nu kryper höstmörkret på och det blir allt svårare att prestera. Det gäller även bloggen. Visst det händer varje dag saker, som jag kan skriva om, men är det sånt som kan intressera er läsare? Kanske ska jag skriva bara för mig själv och inte tänka på att någon annan läser min blogg, men det är trots allt så att om någon skriver en kommentar om mitt inlägg så blir jag jätteglad.

Idag har jag varit hos schrinken igen, det är alltid skönt att prata om sånt som rör och berör mig, utan att bli ifrågasatt. Även om vi ofta har en dialog, så är det trots allt jag som är i fokus. Idag har vi pratat om att låta gammalt passera alltifrån jobb till privata saker, att det är skönt att slänga av sig sin gamla ryggsäck och gå vidare.

Har också ätit lunch med Emmie, en av våra döttrar, idag. Vi åt vegetarisk mat på Organic Green på Rehnsgatan 24 och drack sedan kaffe på Sosta Espresso Bar på Sveavägen. Underbart gott!

Ikväll blir det spelning i huset av Casus, så på med hörlurarna och titta på TV, annars blir det musik i ventilationsrören och det låter inte så vackert. Det låter bättre på deras hemsida http://www.casus.se/ , lyssna gärna.

1 kommentar:

Jessica sa...

Jag blir glad när du bloggar för då får jag veta sånt som jag kanske glömt att fråga. Och om jag inte hunnit prata med dig är det alltid kul att läsa om din dag :)

Ses i helgen. Puss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...