torsdag 25 februari 2010

Värmepump

Vad gör det att kompressorn på värmepumpen gått sönder, det är världsligt. Jag har idag läst två unga människors otroliga kamp mot cancern och blivit väldigt tagen av deras optimism, trots dåliga prognoser. Det kallar jag svårigheter inte en jävla kompressor. Dessutom kan man ta försäkringar mot sån´t, men inte mot livet. Läs gärna Annas och Lilla H:s bloggar.



Många varma kramar till alla kämpare, kända och okända och alla vänner, kända och okända som läser min blogg.

2 kommentarer:

agnetha sa...

Hej!
Jag läste också Lilla H igår kväll/natt och blev starkt berörd.

Pedofiler det hade jag inte en tanke på. Men det var nog för att jag hittade bilden på nätet så jag känner inte denna lilla goa unge.
Tycker du att jag ska ta bort den?

Agneta sa...

Ja jag hade inte publicerat den på min blogg, men tyvärr finns den ju redan på nätet. Tyvärr för barnets skull.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...