tisdag 9 februari 2010

Schrinken

Lite dusch och lunch för att sedan åka till schrinken José. Är lite konfunderad över hur jag mår, känner mig ganska normal, men har lagt av med de vanliga sakerna och de är svåra att komma tillbaka till. Tillbringar stor del av förmiddagen i sängen, men behöver jag det? Kanske, för nätterna är inte så roliga. Jag har inte så speciellt mycket värk, men en muntorrhet (läs öken) som gör att jag vaknar ett otal gånger på natten. Det är troligtvis en biverkning från Xelodan, men också från strålningen mot käken. Ofta somnar jag om under förmiddagen, men om jag hade gått upp och duschat direkt efter frukost, så kanske jag klarat dagen utan sömn???
Jag lurar mig själv lite för jag behöver ofta vila en stund på eftermiddagen. Jag vet att Xelodan gör att jag är tröttare än vanligt.

I fredags och lördags var vi på två födelsedagstillställningar och det klarade jag galant, så ganska normalt är livet, men ändå lite tråkigt. Jag har också besök av döttrar och barnbarn och det förgyller tillvaron. I söndags var alla barnbarnen med föräldrar här och vi lagade köttfärssås och spagetti.

Kanske jag ska starta en ny hobby? Det gamla projektet att sätta in alla kort i album känns som väldigt tråkigt. Städa min garderob, inte heller särskilt roligt.

Den här veckan ska jag träffa 2 Mindfulnessvänner och det ser jag mycket fram emot. Kanske är det inte så tråkigt i alla fall. Det gäller bara att se livet från den ljusa sidan. Markörerna och med dom, smådjävlarna, krymper!! Det är oerhört fantastiskt.
Fortsättning följer.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hi A !!!!!!!
yes!
det är fantastiskt !!!!!!
vi ses på torsdag !!!
LOVE M

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...