onsdag 16 december 2009

Markörer

Har varit hos läkaren idag och träffade en mycket glad läkare, som meddelade att mina cancermarkörer sjunker i värde, vilket är vääääääääääääääääääldigt positivt. Vi har läget under kontroll tycker hon och jag är mycket tacksam för det. I morgon börjar strålningen och pågår 5 ggr, så blir det åter Xeloda 26 december, för att jag ska slippa äta under juldagarna. Biverkningarna får jag leva med. Jag ska köpa grönläppad-mussla-tabletter för att se om ledvärken blir lindrigare då. Ett omega 3 preparat som lindrar vid inflammationer.


Veckan som gick innehöll besök i staden för en träff med Mindfulness-kvinnorna. Alltid lika roligt och givande. Mycket sovande och vila har veckan också innehållit.










Luciafirande på olika dagis och familjeträffar här hos oss. Lussebullebakande.


På lördag firar vi lilla Julafton här hos oss, vilket jag ser mycket fram emot. Speciellt tomten från Norrland. Ho Ho.

2 kommentarer:

J sa...

Yes yes yes!

Mimmi sa...

Fina bilder :-) Jippi för sjukande markörer!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...