fredag 29 maj 2009

Tillbaka till verkligheten

Tilda och Axel i lekparken dagen efter lillasyster föddes.



Efter dagar med barnbarn medans mamma och pappa födde barn är jag tillbaka till verkligheten. Har sovit med barnbarnet Axel med kudden bredvid hans. Vaknade av att han frågade "Vem är det som borrar?"och jag svarar det är nog jag som snarkar. Jag ska försöka sätta mig upp lite så att jag snarkar mindre. Det upprepades en gång, annars sov han hela natten fram till 6.30, då morfar kom med välling. Referensramarna när man är tre år är inte att mamma och pappa snarkar, utan att grannarna borrar i betongväggen. Antagligen lät jag förskräckligt. Tilda sov med morfar, men snurrade som en propeller hela natten. Hon var helt exalterad för sin lillasyster. Morfar sov i sin x-tra säng från 3.30, där han ofta sover om jag "borrar" för mycket.


Igår träffade jag min nuvarande läkare, nästa gång träffar jag min gamla läkare. Vi bestämde att jag gör behandling 10 och sedan ska jag göra datortomografi början av juni. Så idag har jag varit på behandling 10, och fortsättning följer.


Utsikt från behandlingssängen.

På söndag ska vi till Stadion och heja på Tilda när hon springer Minimaran. Tyvärr är moster Jessica sjuk, som skulle sprungit med, men pappa och morfar är friska, så någon av dom får springa med.

2 kommentarer:

J sa...

Hahaha, du måste ha blivit full i skratt när Acke frågade vem som borrar? Nu blev jag lite friskare :)

Agneta sa...

Ja det kan man lungt säga. Puss Ma

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...