torsdag 7 maj 2009

Läkarbesök

De små djävlarna håller sig på mattan, men tyvärr så krymper de inte så mycket, men ökar heller inte i omfång eller antal. Jag ska göra min behandling imorgon, men tänker ta kontakt med min gamla läkare, som börjat arbeta igen efter sitt forskningsuppehåll. Hon har tidigare sagt att om jag inte vill eller nuvarande behandling inte fungerar, så finns det mycket annat att ta till.
Lite deppigt blev det idag, men samtidigt var det nog ett förväntat svar. Det är svårt att få gehör för egna tankar och läkaren tror en massa saker, för att han inte vet säger han, så hur ska jag som patient veta?

Jag får leva med Taxoterehunden 3 veckor till.

Det som är bra just nu är den underbara våren och min underbara familj och mina vänner som finns där för mig. Kram till er alla.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...