torsdag 14 maj 2009

Dag 7

Idag har värken varit lite besvärande, men det har hjälpt bra med Alvedon och Brufén. Humöret går lite upp och ner men jag tycker det går bra. Idag har jag bara varit, gjort meditation och lyssnat på Lotta Bromée pratat med mina tjejer och man i telefon.

Jag har idag talat med min gamla läkare och hon tycker att det ser mycket bra ut. Det finns inte någon anledning att avbryta behandlingen eftersom den fortfarande ger bra effekt. Det finns de som är inne på sin 30:e behandling, även om det är ovanligt. Jag fortsätter så länge det ger effekt och anpassar våra resor till bl a Frankrike därefter.

Koltrastungarna är borta. Vi säger att de flugit sin kos, only God knows vad som hänt.

2 kommentarer:

J sa...

Du missade när ungarna flög iväg bara ;) Puass

Anonym sa...

Vilken härlig blogg. Jag fick själv bröstcancerdiagnos jan i år. Började blogga vilket jag tidigare sagt att jag aldrig skulle göra. Men det hjälper mig jättemycket samt att läsa andras bloggar.

Ska ta mig tid att läsa igenom hela din blogg.

min blogg: annemarili.blogg.se

Önskar dig en riktigt härlig helg!
Kram
Anne Mari

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...