lördag 28 maj 2011

Lite nya foton

 Kaprifol
 Vildvinsknopp
Ranunkel


Efter en veckas diskussioner och vädjande till läkare, den icke ordinarie som varit på semester, om att byta behandling och att få den snarast har varit svårt.

På onsdag träffar jag min vanliga läkare och då vill jag  få byta tillbaka till Taxol. DT:n som gjordes i april har jämförts med bilder tagna i november, så jag tror att tillväxten som skett har inte skett under Taxolbehandlingen utan tidigare när jag fick hormonbehandlingen. Det gäller bara att övertyga min läkare om det också. Fortsättning följer.


5 kommentarer:

Pennelina sa...

Jag är så trött på vikarier som inte begriper var man står och vad man behöver!

Hoppas det ordnar sig snart för dig med din behandling!

Kramar från mig <3<3<3

Sister Moonshine sa...

Superfina blombilder! Hör du, det gäller att ta hand om sig själv och veta vad man vill. Du gör det bra! Hoppas allt ordnar sig till slut.

Kram

/Åsa

Rigmor sa...

Förstår att energin försvinner ut åt fel håll!! Varför kan de aldrig tro på det man säger, man är vuxen och kan fatta egna beslut och ofta har man en magkänsla som stämmer. Prestige kanske...
Hoppas nu att du får en bra mors dag, att ha de närmaste intill sej betyder så mycket mer än alla vackra paket i världen!!
Stor Varm Kram!!

Annika sa...

Du kämpar verkligen ditt, läkare, behandlingar m.m. Hoppas att fotograferingen ger dig extra energi. Dina bilder är som vanligt fantastiska, jag får iaf extra energi av dem.
Styrkekramar!

Berit sa...

Underbara bilder! Kan själv inte få till så fina bilder men det gör ju faktiskt ingenting när jag kan njuta av dina. :)

Hoppas nu att din läkare lyssnar på dej.

Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...