tisdag 17 maj 2011

Bloggtorka!!!!!

Har svårt att få till ett inlägg. Ömsom vin och vatten under veckan som gått. Söndagen var vi samlade hela familjen igen och det är underbart. Dagarna innan fick jag kramp i magen troligtvis ett gallanfall men av den starkare sorten. Den släppte efter en dag så att jag kunde äta igen.

Annars är dagarna sig lika med trötthet, svettningar och lite segt. Har svårt att fota då jag tycker att jag redan fotat det som finns i trädgården, men jag ska göra ett försök idag innan solen försvinner och regnet kommer. Fortsättning följer. Kram till er alla.

3 kommentarer:

Rigmor sa...

Lite torka både här och där...även om regnet skvätter här just nu.
Inte nog med allt annat elände du har, sen ska du toppa det med gallbesvär!! Rättvisan, den har jag efterlyst många gånger...
Sköt nu om dej!!
Kram

Pennelina sa...

Jag har tänk på det då jag skriver sånger... har inte allt sagts redan? Men så inser jag att man inte bara kan leva av minnen blott, utan man måste ta vara på nuet...

Så jag skriver nytt, med gamla välkända ord, och jag tar bilder på gamla kända motiv för att jag fortfarande finns här och kan göra det :-D

Bär dig med mig i mitt hjärta!

Kramar <3<3<3<3

Annelie sa...

Har också haft lite bloggtorka, hemsidan är under ombyggnad och tar hela min energi.
Men nog kan du fota mer i din trädgård, ändra vinklarna lite bara som blir det som nytt ska du se! *skratt*
Skönt i alla fall att du orkar fota mitt i eländet. Maånga varma kramar till dig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...