fredag 22 oktober 2010

Läkarbesök


Tack alla underbara för kommentarer och omsorg!    
Det betyder väldigt mycket för mej.
 Värken  i bröstet har släppt, så det är bra. Fortfarande trött, men har ju möjlighet att vila och sova så mycket jag vill och det är underbart. På måndag ska jag ta prover och även en cancermarkör, så att man kan se om Navilbinet har tagit. Det är ju bra om Navilbinet tar så att smådjävlarna håller sig på mattan. På onsdag får jag så träffa en läkare efter att de har haft konferens om mitt ärende under tisdagen,  men jag är tveksam till om det är rätt att fortsätta med det med tanke på biverkningarna.

Just nu lysnnar jag på Uggla på p4, jag tycker han har sina poänger och kommer med häftiga kommentarer. I eftermiddag ska försöka göra lite ärenden på bl a apoteket och till MIO för att se på en matta, eftersom vi slängde en matta i samband med att vi skulle få hyresgäster. Nu har de flyttat till sin lägenhet med nyrenoverat badrum och vi saknar matta. Ha en bra helg och sköt om er. Kramar till alla läsare.

4 kommentarer:

Rantamor sa...

Håller tummarna inför ditt läkarbesök lilla vän.
Här har vi fått snö, marken är alldeles vit, och fåglarna flockas, och kivas vid fågelbordet.
Domherren är så vacker i sina färger, borde nog lägga mig på altanen med Nikon å klicka lite....men det är så kallt.
Men nu börjar den årstiden när jag jagar fåglar med kameran...men aldrig hinner med riktigt.


Ha en finfin lördag.

Gabriella sa...

Hej Agneta, tack för din värmande och stärkande kommentar. Du är verkligen en beundransvärd individ. Jag håller likaså tummarna inför ditt kommande läkarbesök och sänder Dig och dina nära massor av styrkekramar // Gabriella

Wildhearts sa...

Hoppas att du också har en bra helg! Kram Agneta

Lysande ögonblick! sa...

Hoppas ditt läkarbesök har gått bra idag. En stor kram från mig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...