måndag 27 juli 2009

Sommarlov

Lite sommarlov från bloggen har det blivit, men också har det varit så att jag varit lite trött. Fick en riktig körare efter min DT förra veckan värk i kroppen och trötthet så att jag inte kunde hålla mig vaken. Idag ska jag göra Scintigrafi och i morgon träffar jag läkaren och då får jag för hoppningsvis svar på DT och kan bestämma om fortsatta behandlingar. På eftermiddagen träffar jag min schrink och det blir bra att prata av sig lite.



Annars har det varit full rulle här med barn och barnbarn. Underbart roligt. Blir ofta bjuden på god mat av mågar och döttrar.


Gunga åt öster och gunga åt väster.............................




Här är jag med alla barnbarnen i hammocken. Axel, Elvira, Ester, Elsa och Tilda.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...