söndag 5 juli 2009

Dagarna de går och går...........

Här är det mesta bra. Har haft Mindfulnesskvinnor här, underbart roligt.

Har dock haft några dagar med illamående och lite feber, men nu är jag åter. Vet inte om värmen spelat in. Går mot nästa behandling på onsdag. Träffar läkaren en sommarvikarie i morgon, vet inte hur hon ställer sig till de beiverkningar jag haft, propp i en tumme, blåmärke på lillfingret och illamående. Jag skriver när jag varit hos läkaren.

En kull med koltrastungar har lämnat boet, har inte vågat dokumentera om det tidigare, då jag varit rädd att skatorna ska vara framme. Nu är de ute, men måste erkänna att det är svårt att höra deras varningsrop. Lite knäpp är jag nog, men det är ok att var det. Varje liv är så mycket värt, även ett fågelliv.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...