onsdag 12 november 2008

Finnålspunktion av levern

I kallelsen skrev man att undersökningen var nästan smärtfri, men jag vet inte om jag håller med. Nu är det över och imorgon blir det datortomografi av huvudet. Fortsättning följer med resultat av punktionen och så starten med cytostatikabehandlingen den 20 november.

Såg filmen Mamma Mia med döttrarna i söndags. Det var en födelsedagspresent tillsammans med brunch på Scandic Anglais. Det var första gången på många år som vi samlades vi och "barnen", för Thomas fick var med på ett hörn det var ju fars dag. En otroligt härlig dag med alla tjejerna. Tack för den. Abba tillhör inte mina favoriter, men filmen var en söt historia och låten I have a dream träffade rakt i hjärtat. För visst var det så att drömmen var så på 70-talet, att hela världen fanns tillgänglig och vi var odödliga och skulle stanna där mitt i livet 35+ max. Nu är verkligenheten ifatt, men vi håller den stången. Håll alla tummar för att ängeln hör oss. Kram till alla som tänker på mig.



Snälle Pelle lyfter mig förbi monstren.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...