torsdag 15 maj 2008

Tillbaka till verkligheten.............

Ramlade rakt in i verkligheten och har nu landat. Sorgsenheten är över och handlingskraften återkommer. Har under de senaste dagarna tagit beslut om dränering runt vår husgrund. Känns som svåra beslut, men det är ändå små beslut. Det är I-landsproblem, då jag ser de katastrofer som drabbat Burma och Kina på nyheterna, förstår jag hur bra livet är. Lite ovisst, men ändå. Jag har läkare som hjälper och gör sitt yttersta för att jag ska må bra, hela min stora underbara familj, gamla och nya vänner. Så nu går jag tillbaka till verkligheten och gör det bästa jag kan för att leva i nuet och njuta varje dag.




Våra vänner i Skåne har blivit med hund och han heter Willie.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för att jag är en av dina favoritbloggar. Det värmer mig otroligt mycket. Och så denna underbara bild på Willie. Jag smälter. En sån fin bild på honom med vackra glädjande färger runt om. En liten pralin. Tack för denna positiva känsla du gett mig. Det behövs.
Stor kram Pippi

Anonym sa...

Hej!
Nu har jag läst hela din blogg. Jag är jätte nyfiken på Vidarkliniken och vad du tyckte om den. Jag var i oktober 2007 på Mösseberg och det var en 10-poängare att vara där. Nu funderar dom på att ev skicka mig till Vidarkliniken men jag är som du väldigt tveksam till alternativ metoder och det du beskriver. Och vad var det för sprutor?! Om du har lust och tid får du hemskt gärna berätta mera.
Mvh/Pippi

Anonym sa...

Hej!
Jag utmanar dig på min blogg
http://blogg.aftonbladet.se/7606 att svara på en massa frågor.
Mvh/Pippi

Anonym sa...

Hej Christina!
Tack för dina fina kommentarer, skriver lite om mina erfarenheter om Vidarkliniken här igen.
Kram Agneta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...