torsdag 9 augusti 2007

Så var det dags

Så är det äntligen dags att börja blogga, har länge funderat och tvekat lite, men kan Plura så kan väl jag. Inte för att jag är kändis, men jag är lika gammal som han. Tänkte skriva lite om livet i största allmänhet och idag när tråkigheten kröp på tyckte jag det var dags.

Har i sommar firat bröllop för två döttrar, två helt olika bröllop men båda lika roliga. Kanske var det senare lite svårare då det krävdes mer förberedelse, både för mig och mina två döttrar vilka skulle vara tärnor. Våra barnbarn var brudnäbb och näbb och till det krävs attiraljer som västar och väskor. Jag tillverkade de senare och döttrarna sydde sina klänningar med lite assistans. Svettigt var det men bra blev det.

1 kommentar:

Unknown sa...

Vilket bra initiativ mamma! Blogga är helt klart din grej :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...