måndag 13 augusti 2007

Måndag


Så var det då åter måndag lite blå måndag i tråkighetens lov. Kanske för att de flesta jag känner har sina arbeten och jag har inte det sedan några år.

Ja, ni vet bröstcancer och så vidare som så många andra kvinnor, men det är inget jag tänker på dagligen utan mest när det blir vardag igen.

Jag och min man har däremot några härliga veckor framför oss närmare bestämt fyra. Två veckor på Österlen i Skåne i en stuga 15 meter från havet, låter härligt, men kanske det förutsätter soligt och varmt väder. Annars gillar jag att vandra på stranden, så det får bli det med regnkläder om det blir fulväder. Två veckor i Frankrike står också på schemat och då är det nästan garanterat promenad i fint väder på stranden.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...