tisdag 14 augusti 2007

En dag i stan (Stockholm)



Idag har jag varit hos schrinken, dit jag går för att hämta lite kraft, snacka lite och få hjälp med diverse krämpor. Jag har också ätit lunch med min man, vilket alltid är trevligt och handlat en del böcker inför resorna, har fastnat för Paulo Coelho och hans poetiska språk. Tycker det känns svårt att läsa Stieg Larsson. Har läst första boken men hoppade över tvåan, då det är så mycket övervåld, mot framförallt kvinnor, vilket jag inte riktigt klarar just nu.

Koltrastparet har hittils klarat sina ungar. Har varit lite kritiskt några gånger då skatorna gått till attack. Förra sommaren blev ungarna ihjälhackade och det vill jag inte uppleva igen, det är väl egentligen ingen stor sak, men Koltrastar har alltid betytt mycket för mig.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...