måndag 15 juni 2009

Regnigt

Fortfarande kallt och regnigt. Hela helgen har det regnat och varit kallt. Vi har haft barnbarn här så inne har det varit varmt och soligt. Det är underbart att ha barnen här och att sova tillsammans. Tilda somnade i mitt knä, Axel mellan Thomas och mig och jag lyckades avstå från borrning, så Axel kunde sova hela natten.

Vi hann också med en tur till Ikea på söndagen. Vi var inte ensamma där. Undrar hur mycket Kamprad tjänar under en regnig söndag bara i Stockholm?

Längtar så efter bättre väder, så att jag slipper gå omkring och frysa.

I morgon ska jag träffa läkaren och min schrink, så då blir det fullt upp. I dag har jag vilat mycket sovit på förmiddagen och eftermiddagen. Förkylningen med hosta, som jag fick, har tagit på mina krafter. Långsamt blir jag bättre. Fortsättning följer.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...