tisdag 16 juni 2009

De krymper

Resultatet från DT visar att det totalt krympt från 31 mm till 24 mm sammantaget på tumörerna. En av tumörerna är borta dvs 0. Så det känns oerhört bra. Jag är väldigt nöjd, så det enda som nu kan stoppa behandlingen i morgon är om jag har en infektion och det ska sänkan visa i så fall. Då får jag en antibiotikakur och skjuter på behandlingen någon vecka. Men jag har beslutat gå vidare eftersom resultatet var så bra. Jiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiippiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii. Kram till alla som läser min blogg.

2 kommentarer:

J sa...

Jiiiiiiiiiiiippiiiiiiiiiiiii!!!!

Anne Mari sa...

Jag blir såååååå glad när jag läser om DT-resultatet. Så underbart och jag önskar av hela mitt hjärta att du också fått tagit del av solen idag!

En stor kram med massor av solsken!
Anne Mari

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...