onsdag 15 april 2009

Läkarbesök och lunch

Har idag varit hos läkaren och alla blodprover var bra och hjärtröntgen var helt normal. Nu startar behandlingen med kortison imorgon och på fredag kl 10 får jag min 8:e behandling. Nästa vecka ska jag göra scintigrafi och magnetröntgen och därefter kan man se om behandlingarna fortfarande ger resultat. Om inte byter man behandling. Fortsättning följer.

Efter läkarbesöket har jag ätit lunch med Mimmi, Jessica och Niklas här hemma. Jessicas goda hemgjorda köttbullar, prinskorv, äggröra och sallad. Jag har hunnit med en tupplur också och vi var tre som vilade i varsitt rum medans Jessica jobbade med sitt skolarbete. Emmie kunde inte komma då Elsa har blivit sjuk, förkyld och ont i halsen och jag vågar inte träffa henne inför min behandling.

1 kommentar:

J sa...

Ska du inte visa en bild på ditt ännu nyare jag? Du är ju så fin i din nya frisyr! Puss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...