torsdag 19 mars 2009

Torsdag dag 11


Krafterna har räckt, kanske är det ljusets förtjänst. Våren är här även om vinden igår var lite kylig. Såg igår vinterjäck och snödroppar. Har senaste dagarna varit aktiv och varit ute bland folk. Jag känner mig stark, då jag sluppit mina virusskov. Hade dock lite känning igår kväll. Dag 11 - 13 har tidigare kunnat vara såna dagar, då viruset gjort att jag bara sovit. Håller tummarna att jag håller den här gången.
Igår var jag och Jessica barnvakt till Elsa då Emmie var hos barnmorskan. Allt var bra, bebisen växer. Idag ska Elsa och Emmie komma hit. Det ger mycket energi.
Jag ska ta blodprov och vara på Datortomografi senare idag. Nästa vecka träffar jag läkaren igen och hoppas då han har svar på undersökningen. Nästa behandling blir 27 mars. Fortsättning följer.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...