tisdag 3 mars 2009

Långsamt uppåt..tills nästa gång

Nu har det gått nästan 3 veckor, de sista dagarna har varit ganska tuffa, har mest sovit och tittat på tv. Hela söndagen och måndagen låg jag i sängen. Idag har det varit ganska ok, så jag har varit ända nere i tvättstugan. Var i lekparken i lördags med Elsa och det var skönt i solen och underbart att gunga gungbräda. I morgon har jag planer på att åka till stan och fika med Mindfulnessgänget. Roliga saker det är bra.

På fredag ska jag träffa läkaren och på måndag börjar det om igen... Ganska enehanda alltså. Jag är fortfarande motiverad till det jag går igenom, men oerhört trött på mig själv. Önskar jag kunde göra som Gustav, bara vara......., men jag är ganska bra på det. Fortsättning följer.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...