måndag 9 februari 2009

Ny vecka



Idag fyller svåger Magnus år. På torsdag fyller barnbarnet Tilda 5 år och även vår vän Ingvar som fyller 70 år.


Stort Grattis till Er alla!






Helgen har varit full av härliga möten med barnbarn och barn och svärsöner. Underbara små stunder och ögonblick som värmer i hjärtat. God mat och dryck och många skratt.

Ny vecka nya möten! Idag har jag ätit lunch med två av döttrarna och tagit blodprover på sjukhuset. I morgon ska jag träffa min schrink och på onsdag Mindfulnessträff och på torsdag läkarbesök och Datortomografi och på fredag behandling. Det känns som jag just nu går i cirklar och att jag inte riktigt hittar ut. Tycker det är bra att jag får behandlingar, men är ändå vansinnigt trött på att ständigt börja om. Blir lite frustrerad över att inte veta hur jag mår dag från dag. Just nu är en period fram till nästa behandling som känns ok och dessutom har solen varit framme idag så jag kunde värma mitt lilla nylle. Ikväll är det fullmåne och det ser ut som vi ska kunna njuta av månskenet. Tack igen till alla som hör av er via mail och telefon och stöttar mig i min "kamp" mot de små djävlarna.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...