fredag 13 februari 2009

Fredagen den 13, turdag?

När jag bokade den här dagen som en bahandlingsdag var jag lite skeptisk till fredagen den 13:e. Nej, det är en turdag sa personalen. Ok då säger vi så.



Dagen började med utspilld kortisonlösning, bortglömd pinkod till mobiltelefonen och att jag fick vänta på min hemresa med taxi i 40 min, pga av felbokning av resan. Den jag beställer sjukresa av finns i Moldavien och de har gått en snabbkurs i Svenska, så någon längre konversation går inte att ha.



I övrigt har det gått bra, förutom att vårt barnbarn Tilda har fått vattkoppor, så hon får ställa in sitt 5-årskalas och det är mycket sorgligt för henne. Dessutom är vårt andra barnbarn Elsa sjuk efter att ha varit 1 lycklig dag på dagis, andra dagen blev hon hängig och snuvig.



Kram Tilda, Elsa och alla andra och ha en trevlig helg. Fortsättning följer.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...