torsdag 24 april 2008

Festen är över............


Tomheten blir stor när festen är över, det blir ett vakum om man inte fyller det med något eller orkar bara vara. Jag träffade min Schrink och det var tur, för han fick mig att skratta igen eller om det var Henrik Schyffert med Sin swenska tjej. Det är säkert gammalt men för mej var det nytt och så fick jag besök av yngsta dottern och hennes sambo och det lyfte dagen . Tack för det.


Just nu njuter jag av solen och ser fram emot att träffa en del av gänget från Mindfulness igen och om drygt en vecka åker min man och jag till Bordeaux och dricker goda viner och äter ostron. Jag längtar. Så livet är för mej mycket innehållsrikt, det gäller bara att ta för sig och njuta även av det stora och det lilla t ex Koltrastens sång.







Bordeaux-Pont-Pierre


Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...