torsdag 17 april 2008

Födelsedag och andra händelser i livet.............

Margaretatårta



Idag 17 april 2008 fyller en av våra döttrar 30 år. Många grattiskramar till Emmie! Vi ses idag och på lördag då vi har fest. Kram!


Mycket händer i världen och mycket har det varit om Engla och barnen i Arboga otroligt sorgligt och ofattbart hur något sådant kan hända och att en människa kan blir så "fel", så att man tar livet av ett barn. Jag blir förtvivlad, och många med mig, och tänker på barnens familjer. KRAM!

Nu till min verklighet, jag har fått besked från läkaren att scintigrafin, "fotografering" av skelettet med radioaktivt ämne, för 2 månader sedan var bättre än för ett år sedan. Alltså har de små djävlarna, som jag kallar dom krymt. Är det sant? Det är svårt att förstå, men helt enkelt underbart!


Beskedet från läkaren skulle jag fått för länge sedan, men det har kommit på avvägar. Anledningen till att jag kontaktade sköterskorna på Radiumhemmets bröstmottagning, som sedan gjorde att läkaren tog kontakt, var att jag för några dagar sedan fick en otrolig smärta i höftbenet och blev orolig och ängslig. Nu äter jag värktabletter som lindrar inflammationen och värken och avvaktar besöket hos läkaren 28 februari, då jag också får svar på andra undersökningar. Nu kan jag leva fullt ut och se framåt med tillförsikt och fortsätta meditera och NJUTA av livet. En stor kram till alla på Bröstmottagningen som lyssnar och hjälper i svåra stunder och alla andra runt omkring mig som bara finns där¨och stöttar mig. I love you

1 kommentar:

Anonym sa...

I LOVE YOU

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...