lördag 2 februari 2008

Finns det blå lördagar?

Vad innebär det att jag är bloggare, har jag skyldigheter att skriva eller kan jag avstå? Ibland blir det bloggstopp och då går det inte att skriva, då läser jag andras bloggar och letar efter uppslag. Idag har jag bara letat efter bröstcancer och metastaser vilket inte är speciellt upplyftande. Hittade den här artikeln på Expressens hemsida som kanske är upplyftande?

Det är mulet ute och Thomas har rest till Skåne för att se över sin gitarr han byggde i somras hos Mikael Sandén, så just nu är det lite långtråkigt. Att gå på promenad är inte något som lockar, även om jag borde gå ut för att handla presenter för det är många födelsedagar i februari.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ibland blir det liksom bara stopp i skrivandet. Jag känner också det efter att det från början bara rann ut en massa saker. Jag har flera gånger funderat över om jag skulle sluta blogga om min bröstcancer eller inte. Men till slut har jag bestämt mig för att fortsätta trots att det känts jobbigt. För i slutändan skriver jag för min egen skull. Fast visst är det kul om någon läser det man skriver och vad som händer med en.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...