söndag 11 november 2007

Rockfest på Nalen



Vi konstaterade att det var 41 år sedan Thomas var på Nalen och såg Kinks och andra stora artister. Själv har jag varit där på konsert efter att själavården upphörde 1997. Nu var det rockfest med 750 inbjudna som tillsammans höll stämmningen på topp. Jag såg flera Elvis och Tina Turner. Själv var jag bara allmänt rockigt klädd i läderkjol och väst med tuperat hår. Det var nog ingen som trodde att jag var Louise Hoffsten d ä, men roligt var det. Jessica och Niklas var där med sina kompisar och dansade som gudar. Jag fattar bara inte hur Niklas orkar, för mig verkar det som han gör tio Friskis och Svettis pass på en kväll. Underbart att se hur de alla åldrar kan roa sig tillsammans.
Idag är det Fars dag så Thomas får besök vid 3-tiden av döttrar och barnbarn, så det blir lite fika med tårta.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...