fredag 7 september 2007

Bröllop, resa

Fredag och telefonsamtal till Bröstmottagningen på Karolinska sjukhuset. "Det är många som ringer nu försök lite senare" säger telefonsvararen. Jag är alltså inte ensam med min diagnos, skrämmande kan jag tycka. Efter ca 10 ggr och 20 min kommer jag fram och är samtal nr 4 och ytterligare 10 min väntan, men tyvärr inget besked före vi reser i morgon.

Eventuellt kanske jag kan få besked i eftermiddag, men jag vet inte om jag vill veta. Har ingen anledning att tro att det har förändrats men undran finns.


Nu till det positiva; att vi ska resa och njuta av livet och sol, värme och god mat och dryck




och dessutom ytterligare en bild från Mimmi och Anders bröllop.

1 kommentar:

Jessica sa...

Skönt att ni är hemma igen! Puss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...