torsdag 3 januari 2008

Jul och Nytt år

Efter en härlig jul med stora delar av familjen i omgångar och med skinka, köttbullar, sill och ostron och gratinerade musslor och dans kring granen, så kom det nya året och som alltid känns det fräscht att börja på nytt. Firade fyrverkerierna över stan från vår nya balkong, vilket kändes väldigt pampigt, eftersom jag för ett år sedan inte visste något om framtiden. Nu kommer ljuset åter och våren och sommaren är närmare och det ger förhoppningar. Vi kommer att resa till Åre hela familjen i mars och Thomas och jag reser till Bordeaux i maj och i augusti planerar vi två att resa till södra Frankrike. Många roliga resor under 2008.

Sjukhusbesöken är dock i antågande, närmare bestämt 8 januari för MR och läkarbesök en vecka senare. Har nu gått ett år sedan jag påbörjade min medicinering och känner inget i form av den förlamande trötthet, som jag kände för ett år sedan. Jag har lite ledvärk pg a medicineringen, men det är lätt att leva med så länge de små djävlarna hålls stången.Livet känns väldigt bra, lite förkylningar i min närhet är det största orosmomentet just nu och kanske en rädsla att jag ska ha fel i min känsla att jag mår bra, att undersökningarna ska visa något annat, men så är det varje gång.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag håller tummarna och tänker på dig hela tiden. Du är bäst. Puss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...